PODCASTY Radio Gdańsk
  • KATEGORIE
    • GOSPODARKA
    • HOBBY
    • INNE / ARCHIWUM
    • KULTURA
    • LUDZIE
    • NAUKA I ZDROWIE
    • PUBLICYSTYKA
    • REGION
    • REPORTAŻ I DOKUMENT
    • SPORT
  • SERIE
Nie znaleźliśmy żadnych wyników
Pokaż wszystko
  • KATEGORIE
    • GOSPODARKA
    • HOBBY
    • INNE / ARCHIWUM
    • KULTURA
    • LUDZIE
    • NAUKA I ZDROWIE
    • PUBLICYSTYKA
    • REGION
    • REPORTAŻ I DOKUMENT
    • SPORT
  • SERIE
Nie znaleźliśmy żadnych wyników
Pokaż wszystko
PODCASTY Radio Gdańsk
Nie znaleźliśmy żadnych wyników
Pokaż wszystko

Częściej kupujemy produkty od małych firm, a mimo to koncerny nadal nas przyciągają. Jaki jest ich sposób?

2019-07-25
w GOSPODARKA
Share on FacebookShare on Twitter

Rekordowe 232 mld dolarów – tyle w tym tygodniu wart jest na giełdzie koncern Coca-Cola. To symbol niezdrowego picia. Poza tym wydaje się, że coraz rzadziej wybieramy produkty wielkich koncernów, a częściej kupujemy od mniejszych firm. Tymczasem Coca-Cola wyciągnęła wnioski i najwięcej zarabia na napojach bez cukru. Co sprawia, że mimo wszystko nadal sięgamy po ten produkt?

– To jest topowa marka, która istnieje w świadomości nas wszystkich. Pojawia się na plakatach, w filmach i jako świąteczna reklama. Jedna rzecz to jest marketing, jaki stoi za Coca-Colą, a z drugiej strony wydolność organizacyjna. Polskie oddziały mają wspaniałe działania wewnątrz firmy, które pozwalają ludziom identyfikować się z całym systemem. Coca-Cola to dużo więcej niż biały napis na czerwonym tle – mówiła Monika Reszko, psycholog biznesu.

– Tutaj duża jest siła przyzwyczajenia. Marketing teraz nie polega na tym, żeby rozpoznawać markę, ale dawać poczucie ludziom, że Coca-Cola jest ich pierwszym wyborem. Celem tego marketingu jest nauczenie nas, żebyśmy kupowali ich produkty w sposób powtarzalny – dodał przedsiębiorca Łukasz Brzeziński, współwłaściciel portalu MojaNorwegia.pl

Z Moniką Reszko i Łukaszem Brzezińskim rozmawiał Artur Kiełbasiński.

/audio/dok3/lip250719.mp3
Tagi: audycjeLudzie i Pieniądze

© 2025 Radio Gdańsk

Nie znaleźliśmy żadnych wyników
Pokaż wszystko
  • Purchase JNews
  • Pre-sale Question
  • Support Forum
  • Back to Landing Page

© 2025 Radio Gdańsk

-
00:00
00:00

Kolejka odtwarzania

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00